maandag 30 april 2018

Perfect wreath

Vorige week liet ik een kaart zien die ik bij Gerdine maakte. Ik gebruikte hiervoor een mal die zij zelf had gemaakt. Thuis heb ik deze mal inmiddels ook gemaakt. Sommigen van jullie waren benieuwd naar de mal. Daarom vandaag alle info op een rijtje.

Gerdine heeft het idee gezien bij Gina K. En hier kun je een fimpje bekijken over hoe je zelf zo'n mal kunt maken. Het is even meten en puzzelen, maar als je de mal hebt, kun je er hele leuke dingen mee doen. Vandaag een kaartje om jullie te inspireren:


Ik werd voor deze kaart zelf geinspireerd door de challenge bij Dutch Card Lovers: alleen blaadjes (geen bloemen). Ik begon met een kaartje toen ik ineens ontdekte dat daar toch hele kleine bloemetjes op stonden. Poging twee ging beter. Met verschillende blaadjes uit een set van Lawn Fawn, bouwde ik een soort krans. Daarna stanste ik in het midden een cirkel uit. Ik bedacht dat ik nog iets miste en stempelde daarom met donkergroen nog een paar stipjes. De tekst in het midden ook met donkergroen en toen was het naar mijn zin. 

Misschien ga je deze mal ook maken. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je dan een kaart met deze techniek op 31 mei in een blogpost laat zien. Gewoon om elkaar te inspireren. Wie doet er mee? Als je me voor die tijd een berichtje stuurt dat je mee doet, zal ik in mijn blogbericht een linkje naar jouw blog zetten. Zo kan iedereen makkelijk bij elkaar kijken.

Met deze kaart doe ik mee bij DCL #291: alleen blaadjes

11 opmerkingen:

  1. ziet er erg leuk uit ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een idee zeg, het ziet er werkelijk fantastisch uit! Ik ga eens broeden of ik ook een plan heb om mee te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel mooi!
    Net de linkjes bekeken en dit is zo tof! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje! Goed bedacht om wat donkergroen toe te voegen. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super toffe kaart, heel mooi! Ik ga je link opslaan en een keertje proberen :) Groetejs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan, heel mooi blaadjes kaartje!! Ik moet eens tussen mijn stempels zoeken of ik iets geschikts heb voor zo’n kaartje. Mocht het lukken dan hoor je het zeker, leuk idee Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergoed gelukt zeg! En die cirkel eruit halen geeft echt een extra effectje aan de kaart. Ik ga proberen mee te doen op 31 mei. Eens kijken of ik nog weet hoe mijn blog werkt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en goed gelukt!! Ik heb het filmpje al even bekeken en wil hem gaan maken. Je hoort nog van mij of het allemaal gaat lukken. Maar wel een super initiatief. Ik had al naar de kaart van je vorige post zitten kijken van hoe doet ze dat zo strak.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart en wat een leuke techniek heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf gedaan en het is een beauty. :)
    Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn 1e probeersel is een feit en het lukt. (Wacht nu nog op grotere stansen om verder te testen maar ik heb al wel een kaartje om 31 mei te laten zien.
    Tot dan!! (leuk zo'n uitdaging)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen