woensdag 3 januari 2018

Watercolor Wings

Dit is mijn eerste post in het nieuwe jaar. Ik wens iedereen al het goede en natuurlijk veel creativiteit voor 2018! Ik liet al eerder een paar kaarten met dit modelletje zien. Dit is de laatste die ik laat zien. In werkelijkheid was het de eerste die ik maakte. Ik kan hem nu pas laten zien, omdat ik hem vanmiddag pas aan mijn tante gaf. Samen met een set letterstansen. Ze heeft het afgelopen jaar regelmatig 'bijgesprongen' in mijn gezin. Ik ben erg dankbaar dat ze altijd voor mij klaarstaat. 



De vlinder en het randje erachter stempelde ik met stempels van SU 'Watercolor Wings'. De papiertjes zijn van Crate Paper. Ik vind hun papierblokjes altijd zo mooi! 

Nu het vakantie is neem ik af en toe wat extra tijd om even te knutselen. Zo probeer ik een voorraadje aan te leggen. Handig voor als ik straks weer mijn andere bezigheden heb. 






7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, wat een mooie vlinder die perfect combineert met het papier! En zeker, zo’n tante is goud (letterstansen) waard, dat kan ik me helemaal voorstellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk model is dit! De vlinder staat prachtig bij de designpapiertjes. En tante die bijspringt, das wel heel fijn en waardevol. En dat verdient zeker ook zo’n mooie kaart. Uiteraard voor jou en je gezin de beste wensen voor 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jullie de beste wensen! Wat een leuke kaart, voor je tante van goud! Ik blijf toch altijd vlinderfan..... en mooi papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook de beste wensen voor 2018. Wat een gave kaart! Zowel het model als de papiertjes (ben ook fan van Crate Paper) en de vlinder (oeps, heb ik ook nog, veel te lang niet gebruikt!). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een heel goed 2018 gewenst. Wat fijn dat je tante af en toe bijspringt. En dat verdient een kaartje. En stansen:). Ik blijf vlinders mooi vinden; dit is echt een beauty; prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen