vrijdag 11 november 2016

Kippen voor Kees

Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik al een tijdje geleden maakte voor mijn oom. Hij is verstandelijk gehandicapt en ieder jaar viert hij zijn verjaardag met zijn broers, zussen, neven, nichten en hun kinderen. Hij geniet enorm van al die gezelligheid! Omdat hij kippen leuke dieren vindt, werd ons dit jaar gevraagd om allemaal een kaart met kippen voor hem mee te nemen. En laat ik nu net een stempelset met een kip hebben! Ik heb de kip vier keer gestempeld en in het bordje de letters van zijn naam. En eerlijk is eerlijk: ik vind het kaartje stiekem goed gelukt.... ;)


7 opmerkingen:

  1. Die kippen van jou zijn helemaal geweldig! Wat zal hij blij zijn met je kaartje, enig!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Apart is dat hè, dat je over het ene kaartje zo veel meer tevreden kunt zijn dan over het andere. Dit is inderdaad een super exemplaar. De kippen zijn zo leuk en dan die bordjes, tof. Kees moet hier wel blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is dan ook een geweldig kippenkaartje Rhodé! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een geweldige kippenkaart voor je oom, dit tovert vast een brede lach op zijn gezicht! Als jij (dik) tevreden bent zal hij dat vast en zeker zijn.

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is'ie zeker. Ik vind het hele idee zoooo leuk. Wat een gaaf ontwerp; je oom vindt dit zeker weten prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hilarisch deze kippen! Kees is er vast blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig kippen kaartje!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen