woensdag 16 november 2016

Gefeliciteerd!

Afgelopen weekend was Daniëlle jarig. En wie kan er meer waardering voor een kaartje opbrengen dan iemand die zelf ook kaarten maakt?! Ik maakte voor haar daarom een kaartje met één van mijn favoriete stempelsets: I knead you van MFT.


Ik koos papier uit een papierblokje van Crate Paper. Ik heb het al veel gebruikt, dus het wordt steeds meer zoeken om dingen te laten matchen. Het poesje heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden. 
Inmiddels heeft Daniëlle haar kaart ontvangen en kan ik hem ook aan jullie laten zien.

Ik geniet van alle reacties op mijn blog. Erg leuk om elke keer jullie berichtjes te lezen!

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! Schattig dat poesje en mooi met die cirkel (en het touwtje). Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel tof kaartje!
    viel vast in de smaak bij de jarige!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke papiertjes heb je gebruikt, de opmaak met ronde en schuine vormen vind ik ook erg leuk. En poesje is lief idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof kaartje! Die poesjes zijn ook 1 van mijn favorieten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een prachtig kaartje, ik ben er heel blij mee!! Het kaartje heeft dan ook een mooi plekje gekregen zodat ik er nog vaak naar kan kijken. De layout is leuk, de papiertjes zijn leuk en je hebt prachtig gekleurd! Heel mooi en verzorgd kaartje, ik hou ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief en tof kaartje voor Danielle! Je bent echt zo jarig met veel post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart gemaakt. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje geworden. Je bent goed in inkleuren!! Mooi die sequins en je kippenkaartje is ook gaaf!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen