vrijdag 28 oktober 2016

DCL #262

Bij Dutch Card Lovers loopt momenteel een kleurenchallenge. De kleuren uit de voorbeeldkaart vind ik erg mooi. Ze doen me denken aan een tante van mij, die vaak kleding aan heeft in deze kleuren. Grappig, hoe je soms bijzondere associaties kunt hebben. Hihi!

En dan de uitdaging om deze kleuren in een kaart te verwerken! Ik koos er voor om de set Friendly Flowers van SU weer eens te gebruiken. Eerst een aantal bloemen gestempeld en papiertjes gesneden. Wat heen en weer schuiven tot ik tevreden was. Ten slotte wat sequins en klaar!




9 opmerkingen:

  1. Fiet fieuw!!! Wat een beauty Rhodé! Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, die kleuren combineren zo mooi met het wit! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was ik maar ik stond verkeerd ingelogd.
      Je kaart is prachtig gedaan, mooie compositie!

      groetjes van Ank

      Verwijderen
  5. WoW gaaf hoor mooie bloemenpracht. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is gewoon prachtig!!!
    Ook helemaal mijn kleuren. Ik word er blij van. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje!! Leuke stempels en mooie kleurencombi. Helemaal top!!!
    Fijne week.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Modern met een chic tintje:) super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen