maandag 18 april 2016

Challenge #34 knutsels en kadootjes deel 2

Vorige week liet ik mijn kaartje voor de challenge van knutsels en kadootjes zien. Toen ik hem wilde plaatsen zag ik dat ik met twee kaartjes mee mag doen. En laat ik nu net twee kaartjes met een houtprint hebben gemaakt. Ik had al zitten dubben welke ik mee zou laten doen, maar nu kan ik de andere ook gewoon mee laten doen!

Dit is het kaartje:


Het kaartje is voor de ex-collega van mij man. Ze hebben een heel aantal jaar samen in Tilburg gewerkt. Mijn man is ruim twee jaar geleden dichter bij huis komen werken. Nu heeft zijn toenmalige collega ook werk dichter bij huis gekregen. Reden voor mijn man om nog een keer richting Tilburg te reizen voor het afscheidsfeestje. Op de valreep vroeg mijn man nog om een kaartje. Ik had direct een idee en ook de uitvoering ging vrij vlot. Het papier met houtprint is van Joy!. Het andere papier is van Action (ik liep er vorige week tegen een mooi papierblok aan). De letterstansen zijn van MFT en de gestempelde tekst is van Lawn Fawn. Soms kan het combineren van verschillende merken leuk uitvallen! 

En natuurlijk een welkom aan Inge. Leuk dat je me volgt!

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad een stoere kaart! Ik heb vorige week ook wat houtpapier besteld, perfect materiaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Houtpapier is lekker stoer. Het combineren van verschillende merken en ook verschillende lettertypes vind ik erg gaaf. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rhodé,
    Super weer. En lekker stoer zo voor een man. Gave papiertjes weer.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is helemaal top!
    Dank je wel voor je 2e deelname bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!!

    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen