maandag 21 maart 2016

Pocketmodel #1

Zo, alle feestjes rondom de verjaardag van dochterlief zijn achter de rug. Even bijkomen, want volgende maand zijn onze jongste twee jarig (er zitten drie dagen tussen hun verjaardagen). Dit weekend een kaartje gemaakt voor mijn zwager. Blijft lastig, die mannenkaarten. Langere tijd geleden kocht ik bij de Action een papierblok met wat stoere papiertjes. Bij Boekenvoordeel waren er voordelige condoleance papierblokjes te koop. Veel grijstinten die prima met andere papierblokken combineren en dus niet alleen voor condoleance geschikt zijn. Aangezien mijn zwagers meestal geen uitgebreid lijstje hebben, heb ik een pocketmodel gemaakt, zodat ik gelijk een vakje voor het geld had. Vlak voor we weggingen nog snel een foto gemaakt met mijn telefoon. Geen superkwaliteit, maar volgens mij duidelijk genoeg. De kaart lijkt aan de onderkant wat scheef, maar hij kwam iets omhoog, waardoor de kaart rechtsonder er wat vreemd uitziet. 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!

En Sylvia: welkom als volger!

4 opmerkingen:

  1. Stoere kaart! Zo'n grote ster doet het altijd goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren voor een mannenkaart! De ster valt lekker op, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker stoer, leuk! Ideaal hé dit modelletje, ik heb van het weekend ook weer een nieuwe gemaakt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen