dinsdag 12 januari 2016

Verjaardagskaart

Vorige week maakte ik dit kaartje:


Inmiddels is het kaartje gearriveerd bij de jarige en kan ik het ook aan jullie laten zien. Ik werd geïnspireerd door Inge met dit kaartje. Volgens mij heeft Inge de cirkels op elkaar gelegd. Het leek mij wel leuk om de cirkels eerst uit te stansen. Daarna heb ik de buitenste cirkel eruit gehaald en vervangen door de cirkel van design paper. Het is een precies werkje, maar ik vind het resultaat erg leuk. De poes is van een van mijn favoriete stempelsets van MFT. De tekst heb ik uit kurk gestanst. 

Tot gauw!

6 opmerkingen:

  1. Wat vind ik dit een leuk kaartje, echt hartsikke tof!! En ik ben ook gek op MFT stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Super schattig hoe het katje over het randje kijkt.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw idee hartstikke leuk; het geeft een prachtig effect! Lief met dat poesje; ik snap wel dat die favoriet is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En in het echt is ie nog veel mooier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kaartje vind ik echt helemaal super! Die tekst uit kurk gestanst, de cirkel, de stempel.... Een prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rhodé, via Pinterest kwam ik op jouw blog terecht. Wat een onwijs leuke kaartjes maak je! Ik ben je volger geworden via Bloglovin! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen