woensdag 23 december 2015

Nieuwe woning

Nee, wij hebben geen verhuisplannen! Ik ben net klaar met het opknappen van de zolder. We zijn dus zeker niet van plan om ergens anders te gaan wonen.
Maar iemand een kaartje sturen als hij/zij verhuisd is, is natuurlijk altijd leuk. Gisteren heb ik een serie van drie kaartjes gemaakt. 's Morgens was ik bij Ikea geweest. Daar vond ik leuk inpakpapier. Toen ik het thuis wilde opruimen, kreeg ik ineens het idee om er een kaartje mee te maken. 's Avonds kwam mijn tante gezellig bij me knutselen en toen ben ik er direct mee aan de slag gegaan. 
Meestal kijk ik eerst even op Pinterest voor ideeën. Deze keer heb ik dat niet gedaan en ik vind dat het leuk uitgepakt is. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!





5 opmerkingen:

  1. Gaaf! Leuk inpakpapier en ik vind dat je het op een hele leuke manier hebt verwerkt op je kaart. Lekker strakke CAS kaarten, ik ben er dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk gedaan met die boompjes stempels en de houten huisjes! Super leuke kaartjes. Het inpakpapier heb je goed gebruikt zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rhode! Je kaartjes zien er super mooi uit. Wat was het gezellig om samen te knutselen. Zo'n avondje houden we er in hoor!

      Verwijderen
  3. Gaaf gedaan! Ze zijn heel leuk en fris geworden, helemaal top zo.

    BeantwoordenVerwijderen