donderdag 10 december 2015

Liftchallenge #97

Bij de Liftchallenge zag ik een leuke challenge voorbijkomen: stempelen op dessin papier. Eerst maar eens op zoek naar geschikt dessin papier. Omdat ik er ook nog op moest stempelen, wilde ik het papier in een zachte tint hebben. Ik kwam al snel op een lichtblauw ruitje. Toen op zoek naar geschikte stempels. Dat werd de stempelset Friendly Flowers van PTI. Bijpassende stempelinkt uitgekozen en gaan stempelen met de masking techniek. Toen moest er nog 1 ding bij om de schets te volgen: een afbeelding, voorwerp, o.i.d. die er apart op geplakt moest worden. Ik vond dat de kaart niet veel meer nodig had, dus heb ik gekozen voor een klein vlindertje. Subtiel, maar het maakt het wel net af.



Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog!

4 opmerkingen:

  1. Prachtig met al die blauw/grijs tinten!! Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie lift met heel mooie stempels, gave lift hoor! Dank je wel voor het meeliften, Rhodé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super vind ik je lift! Prachtig in deze kleuren. Top! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt! En wat een gave header heb je voor je blog!

    BeantwoordenVerwijderen