dinsdag 29 december 2015

Baby girl

Een tijdje geleden kocht ik het papierblokje 'Eline's peach & mint'. Bij Miranda zag ik dit papier in combinatie met kurk. Een erg geslaagde combinatie, wat mij betreft! Ook dit babykaartje is gemaakt met dit papier. De die is van PTI.




Vanmorgen heb ik lekker geknutseld bij Gerdine. Het was erg gezellig, maar ik heb nog geen kaartje af. Ik heb nog vakantie, dus ik hoop deze week wel wat af te maken. Dat zien jullie dan binnenkort op m'n blog verschijnen!

5 opmerkingen:

  1. Ja! Leuk gedaan! Ik ga de spullen nu opruimen, maar eerst even orde in de chaos brengen 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi rose en niet te zoet. En hartstikke leuk met dit ontwerp. Ja de stansen van PTI zijn erg mooi. je wordt er alleen zo hebberig van :)
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het matcht zo mooi bij elkaar. Leuk dat je inspiratie vond bij mij. Jouw kaart is ook érg leuk en inspireert mij weer, hihi! Bedankt voor je berichtjes, fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, leuk dat jij en Gerdine elkaar kennen. Grappig om mensen in blogland aan elkaar te linken! Zijn jullie collega's?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig he, samen aan de freubel! prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Grappig dat je Gerdine kent. We volgen elkaars blogs, ze maakt prachtige kaarten! Jij ook een gezellige jaarwisseling en een goed 2016!

    BeantwoordenVerwijderen